Zapisy w strategii mogą się jeszcze zmienić, bo proces konsultacyjny jeszcze trwa, ale z projektu wynika m.in., że: „Misją Malborka jest zapewnienie usług na najwyższym poziomie zarówno turystom, mieszkańcom miasta i subregionu oraz przedsiębiorcom. Odwiedzającym Malbork oferuje produkty turystyczne oparte na zasobach miasta wypływających z jego historii oraz położenia, a także kreatywności i przedsiębiorczości mieszkańców. Mieszkańcom miasto zapewnia liczne i atrakcyjne miejsca pracy, wysoki standard życia oraz atrakcyjne warunki prowadzenia biznesu”.
Wizja Malborka ujęta w strategii brzmi następująco: „Malbork - centrum aktywnego wypoczynku na Szlaku Zamków Gotyckich i Pętli Żuławskiej - znana destynacja turystyczna w basenie Morza Bałtyckiego. Subregionalny biegun wzrostu gospodarczego z wiodącą funkcją usługową/edukacyjną, kulturalną oraz rekreacyjną. Miasto zadowolonych i przedsiębiorczych mieszkańców, atrakcyjne miejsce do prowadzenia biznesu”.
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją projektu strategii przedstawionej w Urzędzie Miasta.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?