Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki?

red
Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki?
Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki? Paweł Relikowski
Od 6 lutego w Lidlu można dostać Stikeezy - to gumowe zabawki w kształcie warzyw i owoców, które mają promować wśród dzieci zdrowy styl odżywiania. Akcja jest podobna do promocji z konkurencyjnego dyskontu. Czy Stikeezy okażą się takim samym hitem?

Od 6 lutego sieć sklepów Lidl rozdaje gumowe zabawki, tzw. Stikeez. To już drugi raz, kiedy można dostać je w dyskoncie - wcześniej przedstawiały one kosmiczne potworki, teraz są to warzywa i owoce, m.in. ogórek, marchewka, banan, jabłko, kiwi czy pomidor. Każda z zabawek ma swoje imię, np. jabłko to Pom, a kiwi to Mipo. Poza imionami Stikeezy otrzymały również osobowość - Pom jest pewny siebie, a Mipo cechuje się pilnością i uporem.

Klienci mogą otrzymać zabawki po zrobieniu zakupów za minimum 40 zł, a jeśli w koszyku będą warzywa lub owoce, kolejną figurkę dostaną gratis. - Stikeez to unikatowa, dostępna tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni - informuje Lidl. Oprócz pojedynczych zabawek, w sklepach znajdują się też specjalne gry planszowe do Stikeezów oraz woreczki do ich przechowywania. Za to trzeba będzie już jednak dodatkowo zapłacić - woreczek kosztuje 3,99 zł, a plansza 8,99 zł.

Akcja z gumowymi owocami i warzywami do złudzenia przypomina tzw. Świeżaki z Biedronki. W tym dyskoncie pluszaka dostawało się za zebranie odpowiedniej liczby naklejek, które były przyznawane m.in. za zakupy również w wysokości minimum 40 zł lub kupienie świeżych warzyw czy owoców. Zabawki cieszyły się tak ogromną popularnością wśród klientów, że wkrótce zabrakło ich w sklepach. Lidl w swoim regulaminie zaznaczył natomiast, że akcja trwa do wyczerpania zapasów, ale też nie dłużej niż do 5 marca.

Sieć odpiera zarzuty, jakoby Stikeezami nawiązywała do akcji z Biedronki. Przedstawiciele dyskontu mówią, że gumowe zabawki mają promować zdrowy styl życia i odżywiania i jest to część większej akcji dotyczącej edukacji żywieniowej. Do 2025 roku ma m.in. zostać znacznie obniżona zawartość cukru i soli w produktach marek sprzedawanych w Lidlu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto