Przypomnijmy: władze 16 gmin z powiatu wejherowskiego i puckiego, reprezentujące ćwierć miliona odbiorców prądu proszą dyrekcję spółki, by biuro obsługi klienta w Wejherowie zostawić, gdyż ich zdaniem kwestie związane z prądem są skomplikowane i nie wszystko mieszkańcy będą w stanie je załatwić przez Internet czy infolinię. Jednak likwidacja biura Energii w Wejherowie, która nastąpiła z dniem 31 stycznia 2014 nie będzie cofnięta.
Tu przeczytaj:
Samorządowcy apelują: nie likwidujcie biura Energii w Wejherowie!
Oficjalna odpowiedź biura prasowego Energii na apel władz
"Informację na temat przyczyn likwidacji BOK w Wejherowie spółka przekazała w oficjalnej korespondencji do władz samorządowych. Nie zaistniały żadne dodatkowe przesłanki, które pozwoliłyby na zmianę biznesowej decyzji dotyczącej funkcjonowania spółki. Ze strony spółki nie zostało też złożone żadne zapewnienie o obecności przedstawiciela firmy na spotkaniu z samorządowcami. Wręcz przeciwnie wskazywaliśmy na fakt, iż dotychczasowa, szczegółowa korespondencja do władz Wejherowa wyczerpywała odpowiedzi na wszystkie zadawane przez samorządowców pytania.
Przypomnę, że załatwiając sprawę w Enerdze w 9 na 10 przypadków klienci wybierają tBOK lub eBOK. Podczas, gdy z BOK w Wejherowie korzystało mniej niż jeden procent liczby osób wskazywanej w piśmie przez samorządowców, w tym samym czasie z wygodnym i dostępnym z dowolnego miejsca Telefonicznym Biurem Obsługi klienci kontaktowali się ok. 100 tys. razy. Natomiast liczba użytkowników elektronicznego Biura Obsługi Klienta wzrosła w ostatnich trzech latach 24–krotnie. Spółka stawia więc na rozwój tych sposobów kontaktu, które preferują jej klienci. W piśmie informującym o zmianach oraz ich przyczynach, zaproponowaliśmy lokalnym władzom montaż na koszt firmy panelu internetowego i telefonicznego, z którego każdy klient bezpłatnie będzie mógł skontaktować się z Energą. W I kwartale br. Energa planuje także zorganizować lokalną AKADEMIĘ SENIORA, czyli przeznaczone dla osób starszych zajęcia z obsługi internetu, w tym elektronicznego Biura Obsługi Klienta Energa.
Na zakończenie chciałbym podkreślić, że w Wejherowie bez zmian będzie działał Punkt Obsługi Przyłączeń Energa Operator (tj. spółki zajmującej się segmentem dystrybucji, ustawowo oddzielonym od działalności sprzedażowej). To tam klienci załatwiają sprawy związane z przyłączeniem do sieci".
Jakub Dusza
Biuro prasowe Grupy ENERGA
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?