Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Malbork. Nowe numery telefonów w Urzędzie Miasta. Sprawdź dane kontaktowe

Jacek Skrobisz
W Urzędzie Miasta Malborka zmieniły się numery telefonów. Związane jest to z wymianą centrali telefonicznej. Oprócz numeru głównego zmieniły się też numery wewnętrzne do poszczególnych wydziałów - informuje malborski magistrat.

Jak informuje Urząd Miasta Malborka, dotychczasowy numer telefonu (55 647 99 00) będzie czynny jeszcze przez trzy miesiące, natomiast już obowiązują już nowe numery wewnętrzne do poszczególnych wydziałów.
- Dzięki nowej centrali telefonicznej petenci będą mieli możliwość połączenia się bezpośrednio z biurem, w którym chcą załatwić sprawę urzędową bez konieczności łączenia się z centralą i oczekiwania na połączenie - wyjaśnia Piotr Szwedowski, sekretarz miasta.

Osoby, które będą chciały połączyć się bezpośrednio z numerem wewnętrznym powinni wybrać 55 6290+ numer wewnętrzny.

Dane teleadresowe magistratu:
Urząd Miasta Malborka
82-200 Malbork
pl. Słowiański 5

tel. 55 629 04 00 (Uwaga! Nowy numer telefonu)

fax. 55 647 33 24
e-mail: [email protected]

godziny pracy Urzędu Miejskiego:
pon, wt, czw, pt 7.30-15.30
środa: 9-17

Wydziały Urzędu Miasta Malborka:

Biuro Rady Miasta Malborka
Naczelnik
Ewa Arbart
pok.112, tel.647 99 00 wew. 456, lub tel/fax 647 30 77

udostępnianie dokumentów:
- uchwał Rady Miasta
- protokółów z sesji Rady
- protokółów posiedzeń Komisji
- sprawy Młodzieżowej Rady Miasta

Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik
Renata Nosko
pok. 120, tel. wew. 463, fax 55 647 32 03

- przyjmowanie zapewnień przedmałżeńskich,
- przyjmowanie oświadczeń woli o wstąpieniu w związek małżeński,
- przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach: umiejscowienia, odtworzenia, uzupełnienia,
sprostowaniu aktu stanu cywilnego oraz zamiany imienia i nazwiska,
- wydawanie odpisów zupełnych aktów stanu cywilnego,
- sporządzanie wniosków o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie.

Z-ca Kierownika USC
Strupińska Jolanta
pok. 120, tel. wew. 464

- rejestracja urodzeń,
- wydawanie odpisów aktów urodzeń,
- przyjmowanie zapewnień przedmałżeńskich,
- przyjmowanie oświadczeń woli o wstąpieniu w związek małżeński,
- wydawanie zaświadczeń,
- przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa,

Inspektor USC
pok. 120, tel. 55 647 32 03

- rejestracja zgonu i małżeństw,
- wydawanie odpisów skróconych aktów małżeństw i zgonów,
- prowadzenie rejestru korespondencji,
- sporządzanie raportów statystycznych,
- obsługa ceremonii ślubnych

Wydział Organizacyjny Urzędu Miasta
Naczelnik
Bożena Marcinkowska
pok. 204, tel. wew. 402

Biuro Obsługi Interesanta

parter, tel. wew.407, fax: 55 647 33 24

- przyjmowanie podań,
- wydawanie druków,
- przyjmowanie skarg i wniosków mieszkańców,
- udzielanie informacji.

Wydział Finansowo - Budżetowy
Skarbnik Miasta
Małgorzata Pilarska-Downar
pok. 11, tel. wew. 436

- korespondencja i informacje w sprawie budżetu i wieloletniej prognozy finansowej.

Naczelnik, Zastępca Skarbnika
Marta Artwik-Żurawska
pok. 6, tel. wew.437

pok. 13, tel. wew. 438

- wypełnianie druku Rp-7 dla pracowników byłych i obecnych,
- informacja na temat realizacji wydatków Urzędu Miasta Malborka.

pok. 5, tel. wew. 440

- naliczanie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, łącznego zobowiązania pieniężnego,
- wzywanie podatników do złożenia informacji podatkowych/deklaracji podatkowych oraz przyjmowanie informacji i deklaracji podatkowych w celu opodatkowania,
- wystawianie decyzji wymiarowych i ich zmian,
- wydawanie zaświadczeń o wielkości i dochodowości gospodarstwa rolnego,
- przygotowywanie decyzji o ulgach i zwolnieniach wynikających z Uchwały Rady Miasta Malborka
- rozpatrywanie wniosków rolników o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

pok. 9, tel. wew. 441

- przyjmowanie wpłat do kasy Urzędu Miasta Malborka,
- wypłaty stypendiów i innych.

pok. 8 tel. wew. 441

- przyjmowanie deklaracji dotyczących podatku od środków transportowych osób fizycznych i osób prawnych oraz prowadzenie spraw w zakresie opodatkowania podatkiem od środków transportowych,
- zastępstwo kasy Urzędu Miasta Malborka.

pok. 10, tel wew. 443

- rejestrowanie wpłat do kasy tut. Urzędu dot. podatku od nieruchomości, podatku rolnego, łącznego zobowiązania pieniężnego, wieczystego użytkowania gruntów, dzierżawy gruntów, sprzedaży nieruchomości i innych,
- windykacja ww. opłat,
- wystawianie faktur podatnikom,
- przyjmowanie podań o zwrotach nadpłat lub przeksięgowaniach dot. w/w opłat
- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach, o niefigurowaniu w ewidencji podatkowej,
- udzielanie informacji podatnikom oraz prowadzenie spraw w zakresie prowadzonych ewidencji podatkowych i opłat.

pok. 7 tel. wew. 495

- przyjmowanie i rozpatrywanie podań dotyczących umorzenia podatków, rozłożenia na raty lub odroczenia terminów zapłaty podatków,
- udzielanie informacji dotyczących wpłat za mandaty karne,
- windykacja mandatów karnych,
- zakładanie hipotek przymusowych i zastawów skarbowych oraz wydawanie zgody na wykreślenie z hipotek.

Wydział Rozwoju i Gospodarki Przestrzennej
Naczelnik
Katarzyna Kostrzewa-Rzoska
pok 225, tel. wew. 458

Geodeta Miasta
Ryszard Gąsowski
pok. 222, tel. wew. 470

- sprawowanie funkcji zastępcy Naczelnika Wydziału
- uzgadnianie projektów podziałów geodezyjnych
- uczestnictwo w rozprawach administracyjnych
- przygotowywanie dokumentów dotyczących przekształceń własnościowych
- opłaty adiacenckie
- wieczyste użytkowanie gruntów

Ewidencja Działalności Gospodarczej
pok. 106, tel. wew. 459

- rejestrowanie działalności gospodarczej i prowadzenie archiwum działalności gospodarczej
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- wydanie zezwoleń na przewozy regularne

Architektura i Budownictwo
pok. 207, tel. wew. 431, pok. 208, tel. wew. 432

- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
- uzgadnianie trasy przebiegu przyłączy inżynieryjnych
- ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
- wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- procedura tworzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie opinii architektoniczno – urbanistycznych
- uzgadnianie kolorystyki elewacji budynków
- decyzje konserwatorskie

Gospodarka Nieruchomościami
pok. 221, tel. wew. 471, 472, 475

- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- sprzedaż lokali mieszkalnych
- naliczanie i aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste
- organizacja i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości gminy

Gospodarka Nieruchomościami
pok. 223, tel. wew. 473

- przygotowywanie decyzji zatwierdzających podziały geodezyjne
- nadawanie numerów porządkowych budynkom
- prowadzenie rejestru ulic miasta Malborka
- przygotowywanie umów dzierżawnych, najmu
- uzgadnianie lokalizacji reklam

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Naczelnik - Gospodarz Miasta
Barbara Kozicka
pok. 303A, tel. wew. 493

Pracownicy wydziału ws. niżej określonych spraw nr wew. 424, 492, 423, 477

- sprawowanie nadzoru nad estetyką miasta,
- prowadzenie dokumentacji i sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem komunikacji miejskiej
- nadzór nad cmentarzami komunalnymi oraz cmentarzem wojennym
- przygotowanie i nadzór nad realizacją Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Malborka oraz współpraca z organizacjami, których celem działania jest dobro zwierząt,
- nadzór nad utrzymaniem czystości na drogach miejskich,
- prowadzenie spraw „małej architektury”
- konserwacja i inwestycje w zakresie zieleni miejskiej
- prowadzenie spraw związanych z rozbiórkami obiektów będących własnością miasta,
- zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności:
- wydawanie zezwoleń: na zajęcie pasa drogowego, na przejazd po drogach pojazdów (z ładunkiem lub bez),naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa drogowego,
- nadzór nad zarządem siecią kanalizacji deszczowej
- realizowanie spraw związanych z inżynierią środowiska, a w szczególności z gospodarką odpadami,
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności związanej z usuwaniem, wykorzystywaniem i unieszkodliwianiem odpadów komunalnych,
- opiniowanie lokalizacji inwestycji oraz uzgadnianie dokumentacji projektowych w zakresie ochrony środowiska,
- opiniowanie umów dotyczących ochrony środowiska, zawieranych przez przedsiębiorstwa komunalne z innymi podmiotami gospodarczymi,
- prowadzenie rejestru podmiotów gospodarczych wpływających degradująco na środowisko,
- planowanie i inicjowanie przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska oraz edukacji ekologicznej,
zlecanie wykonania badań środowiska,
- współpraca z przedsiębiorstwami w zakresie realizacji zadań związanych z ochroną środowiska,
- wydawanie decyzji dotyczących wycinki drzew i krzewów,
- współpraca ze spółką wodno – ściekową „Nogat”,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku,
- współpraca z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną oraz pozostałymi instytucjami zajmującymi się ochroną środowiska,
- wydawanie opinii z zakresu ochrony środowiska, wdrażanie dyrektyw UE dotyczących ochrony środowiska,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i in. podmiotami działającymi w zakresie ochrony środowiska naturalnego,
- W zakresie gospodarki odpadami: przygotowanie i bieżąca weryfikacja bazy danych właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych.

Wydział Inżynierii i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych
Naczelnik
Roman Milanowski
pok. 215, tel. wew. 490

Zastępca Naczelnika
Monika Sasin
pok. 230, tel. wew. 411

Inżynieria Miasta
pok. 216, 217, tel. wew. 433, 491

- planowanie, realizacja i nadzór nad inwestycjami miejskimi

Inżynieria Miasta - utrzymanie budynków komunalnych
pok. 229, tel. wew. 494

- nadzór właścicielski w zakresie prawidłowości użytkowania i eksploatacji budynków mieszkalnych stanowiących własność miasta Malborka, w zakresie od 50 % do 100 % własności,
- prowadzenie przeglądów budynków (mieszkań) dla potrzeb zagospodarowania lokali,
- realizowanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy w zakresie tworzenia i posiadania gminnego zasobu mieszkaniowego,
- kontrolowanie rzeczowo – finansowych planów remontowych przygotowywanych przez ZGKiM Sp. z o.o.,
- kontrolowanie prawidłowości wykorzystania lokali mieszkaniowych z zasobów gminy,

Sprawy Lokalowe
pok. 229, tel. wew. 494

- sporządzanie list mieszkaniowych w zasobach mieszkaniowych miasta,
- ewidencjonowanie potrzeb mieszkaniowych,
- prowadzenie spraw związanych z zamianą mieszkań między lokatorami, a w szczególności:
przyjmowanie wniosków i udzielanie zgody na zamianę,
prowadzenie rejestru osób zainteresowanych zamianą,
- prowadzenie spraw formalno - prawnych związanych z gospodarką mieszkaniową, a w szczególności:
prowadzenie ewidencji najemców lokali komunalnych,
- wykonywanie czynności eksmisyjnych w oparciu o prawomocne orzeczenia sądowe,

- prowadzenie i wypłacanie odszkodowań dla właścicieli lokali w związku z niewskazaniem lokali socjalnych przez Miasto,
- rozstrzyganie sporów lokatorów w zasobach mieszkaniowych miasta,
- prowadzenie ewidencji najemców lokali komunalnych,
- realizacja przyjętej polityki mieszkaniowej miasta,
- współpraca z administratorem zasobu komunalnego w zakresie objętym umową w sprawach:
przydziału mieszkań,
wypowiadania umów najmu,
przedłużania umów na lokal socjalny,
współpracy z zarządcą budynków komunalnych w sprawach przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia.

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu
Naczelnik
Jolanta Leszczyńska
pok. 1/13, wew. 428

Z-ca Naczelnika
Krysik Małgorzata
pok. 1/20, wew. 429

Kierownik Referatu Obsługi Finansowej Placówek Oświatowych
Dopierała Maria
pok. 1/19, wew. 449

Sprawy uczniów:

pok. 1/12, tel. wew. 426

- kontrola spełniania obowiązku nauki (prowadzenie ewidencji i egzekucja realizacji obowiązku nauki)
- przyznawanie stypendium naukowego
- sprawy dotyczące dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników (przyjmowanie zawiadomień od pracodawców o zawarciu umowy z młodocianym pracownikiem oraz wydawanie decyzji dotyczących dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników)
- udzielanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym – stypendium szkolnego i zasiłku szkolnego (przyjmowanie wniosków o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym, wydawanie zaświadczeń o wysokości pobranej pomocy)
- przyznawanie dofinansowania zakupu podręczników w ramach programu „Wyprawka szkolna”
- zwrot kosztów przejazdu dziecka niepełnosprawnego i opiekuna środkami komunikacji publicznej do szkoły
- wydawanie duplikatów świadectw szkolnych

Sprawy nauczycieli:

pok. 1/12, tel. wew. 426

- awans zawodowy nauczycieli
- przyznawanie środków finansowych przeznaczonych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej

pok. 1/20, tel. wew. 429

- prowadzenie samorządowych placówek oświatowych
- prowadzenie rejestru placówek niepublicznych (dokonywanie zmian we wpisie, decyzja o wykreśleniu z ewidencji, decyzja o odmowie zmiany we wpisie do ewidencji, postanowienie o wszczęciu postępowania w sprawie wykreślenia, nadanie uprawnień szkoły publicznej szkole niepublicznej, cofnięcie uprawnień szkoły publicznej, szkole z uprawnieniami szkoły publicznej)
- prowadzenie rejestru szkół i placówek publicznych (decyzja w sprawie wydania zezwolenia lub odmowy na założenie szkoły lub placówki publicznej prowadzonej przez osobę prawną lub fizyczną, decyzja o przedłużeniu terminu w sprawie założenia szkoły lub placówki publiczne, przyjmowanie zawiadomień o zamiarze i przyczynach likwidacji)

pok. 1/13, tel. wew. 427

- zgłaszanie i uzyskiwanie zgody na organizację imprez na terenie Miasta Malborka
- zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej artystyczno-rozrywkowej, masowej imprezy sportowej, w tym mecz piłki nożnej
- zezwolenie na zorganizowanie i przeprowadzenie zbiórki publicznej oraz składania sprawozdania ze zbiórki publicznej
- przyjmowanie wniosków w sprawie nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury
- rejestr instytucji kultury

pok. 1/12, tel. wew. 426
pok. 1/20, tel. wew. 429

- współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie powierzania lub zlecania zadań podmiotom nie należącym do sektora finansów publicznych działających w zakresie kultury i sztuki, kultury fizycznej oraz edukacyjnej opieki wychowawczej

pok. 1/12, tel. wew. 426

- przyjmowanie wniosków w sprawie nagród i wyróżnień dla sportowców i trenerów za osiągnięte wyniki sportowe oraz dla innych osób wyróżniających się osiągnięciami w działalności sportowej

pok. 1/12, tel. wew. 426
pok. 1/20, tel. wew. 429

- opieka nad dziećmi w wieku do lat 3 (rejestr żłobków i klubów dziecięcych prowadzących działalność na terenie Miasta Malborka - wpis do rejestru, dokonanie zmian w rejestrze, wykreślenie zarejestrowanych podmiotów z rejestru)

pok. 1/20, tel. wew. 429

- pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację inwestycji miejskich i innych zadań miasta w zakresie oświaty, kultury i sportu
- realizacja/udział w realizacji projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych w zakresie oświaty, kultury i sportu

Wydział Spraw Społecznych
Naczelnik
Beata Żaroffe-Preuss
pok. 105, tel. wew. 414

W zakresie pomocy społecznej

pok. 12, tel. wew. 442, 439

- przyjmowanie wniosków i przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznaniu bądź odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego,
- sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych,
- współpraca z zarządcami nieruchomości i in. podmiotami w kwestiach dotyczących dodatków mieszkaniowych.

W zakresie spraw obywatelskich i cudzoziemców

pok. 103, 104, tel. wew. 415, 417

- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
- kasowanie dowodów osób zmarłych,
- prowadzenie kartoteki byłych mieszkańców,
- przygotowywanie spisów wyborców na wybory i referenda,
- prowadzenie rejestru cudzoziemców,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania, oraz prowadzenia postępowania wyjaśniającego,
- przyjmowanie zgłoszeń pobytu stałego, pobytu czasowego i cudzoziemców,
- prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców miasta,
- współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie ruchu ludności w zasobie komunalnym,
- współpraca z sądami powszechnymi dotycząca ustanowienia kuratora dla osoby nieobecnej,
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających miejsce pobytu stałego bądź czasowego,
- współpraca z CBA oraz z Krajowym Rejestrem Skazanych dotycząca ruchu ludności,
- przekazywanie in. jednostkom danych dotyczących liczby ludności z podziałem na płeć i grupy wiekowe,
- współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym, Delegaturą Wojewódzką w Gdańsku w sprawach związanych z wyborami referendami,
- prowadzenie spraw związanych ze spisami,
- sporządzanie dla instytucji oświatowych wykazów, sprawozdań dotyczących dzieci i młodzieży podlegających obowiązkowi szkolnemu.

W zakresie spraw społecznych, ochrony zdrowia

pok. 214, tel. wew. 469

- realizacja postanowień, uchwał Rady Miasta oraz innych dokumentów dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami spoza sfery finansów publicznych działającymi w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej,
- współpraca w zakresie wykonywania, powierzania, zlecania zadań publicznych podmiotom nie należącym do sektora finansów publicznych działających w zakresie ochrony zdrowia, bezpieczeństwa publicznego, pomocy społecznej,
- współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie oraz instytucjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie programów aktywizacji społecznej i zawodowej społeczeństwa,
- współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie realizacji zadań własnych i zleconych,
- współpraca z organizacjami kombatanckimi i paramilitarnymi,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi, wolontariatem w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej,
- prowadzenie spraw związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia,
- współpraca z Narodowym Funduszem Zdrowia, podmiotami działającymi w zakresie profilaktyki i ochrony zdrowia,
- współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Centrum Profilaktyki Uzależnień, Wojskową Komendą Uzupełnień, Jednostką Wojskową, Powiatową Inspekcją Sanitarną, Strażą Miejską, Komendą Powiatową Policji, Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

W zakresie prowadzenia spraw wojskowych

pok. 101, tel. wew. 419

- przygotowywanie i wydawanie decyzji żołnierzom sprawującym opiekę nad członkami rodzin,
- utrzymywanie stałej aktualizacji dokumentów dot. odtwarzania ewidencji wojskowej,
- nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony,
- przygotowywanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
- współpraca ze Starostwem Powiatowym, Wojskową Komendą Uzupełnień, Wojewódzkim Sztabem Wojskowym, Komendą Powiatową Policji, Prokuraturą Rejonową dotycząca przygotowywania czynności, dokumentacji związanej z przeprowadzeniem kwalifikacji na terenie miasta a także w innych sprawach wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej

Biuro ds. Kontaktów z Mediami i Współpracy z Zagranicą
p.o. Naczelnika Biura
Danuta Siółkowska
Sekretariat Burmistrza Miasta Malborka
pok. 115, tel. wew. 412, tel. 55 647 33 23

- rejestrowanie interesantów do Burmistrza Miasta Malborka i rejestrowanie interesantów do Zastępcy Burmistrza Miasta Malborka ds. oświaty, kultury i sportu, spraw mieszkaniowych oraz spraw społecznych
- przyjmowanie ofert przetargowych

Sekretariat Zastępcy Burmistrza Miasta Malborka ds. inwestycji, rozwoju miasta, gospodarki przestrzennej, pozyskiwania środków pozabudżetowych, ochrony środowiska

pok. 113, tel. wew. 413, tel. 55 647-32-06

- rejestrowanie interesantów

Redakcja portalu 82-200.pl
pok. 224, tel. wew. 480

Kontakt z mediami
pok. 224, tel. wew. 480

Sprawy związane ze współpracą z miastami partnerskimi
pok. 224, tel. wew. 480

Straż Miejska w Malborku
Komendant
Tomasz Farysej
pok. 323, tel. wew. 483,

Dyżurny Straży Miejskiej
pok. 306, tel. wew. 485
tel. (55) 273 30 96
tel kom. 669 060 656 (kontakt tylko za pomocą sms)

tel. alarmowy 986

- przyjmowanie interesantów,
- przyjmowanie wniosków o identyfikatory,
- wydawanie identyfikatorów.

Przyjmowanie interesantów
pok. 311, tel. wew. 466

Obsługa płatnej strefy parkowania
pok. 324, tel. wew. 482

Dozorca Urzędu Miasta Malborka 55 647-99-37

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na malbork.naszemiasto.pl Nasze Miasto