O atrakcjach Malborka opowiadały potencjalnym gościom z Niemiec Katarzyna Fabiańska z Urzędu Miasta oraz Katarzyna Jaskólska z MWC. Targi odbywały się w dniach 10-14 marca.
– Stoisko miasta Malborka jak zwykle cieszyło się dużym zainteresowaniem nie tylko ze względu na oprawę graficzną stoiska, która przyciągała swoim nowym wyglądem, ale także ze względu na dobre zaopatrzenie w obcojęzyczne materiały: nowe informatory turystyczne, foldery, kalendarze imprez, ulotki o zabytkach miasta, mapy oraz wiele innych materiałów przekazanych przez malborską branżę turystyczną i Muzeum Zamkowe. Większość materiałów można było otrzymać w języku niemieckim, ale także angielskim i polskim. Nie zabrakło także gadżetów z turystyczną stroną miasta i logo Malborka lub z Mariankiem – oficjalną maskotką miasta – informuje Magdalena Marszałkowska, dyrektor Malbork Welcome Center.
Z informacji prasowej przesłanej przez MWC wynika, że uczestnicy targów pytali się o nowy wygląd miasta, nowe atrakcje i miejsca noclegowe. Pytano też o imprezy kulturalne w mieście - Oblężenie Malborka, Magic Malbork i obchody Roku Grunwaldzkiego.
Na targach można było też obejrzeć 3-minutowy spot promocyjny przedstawiający atrakcje miasta.
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?