Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32% Świat: 45% Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców. Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl – Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

7 spektakularnych cudów świata. Matka natura ma fantazję

7 spektakularnych cudów świata. Matka natura ma fantazję

Trwają prace przy elewacji wieży bazyliki Mariackiej

Trwają prace przy elewacji wieży bazyliki Mariackiej

Polecamy

Ból nóg czy pleców nie daje ci spokoju? Może oznaczać poważną chorobę

Ból nóg czy pleców nie daje ci spokoju? Może oznaczać poważną chorobę

W powiecie sokólskim do lokali wyborczych ponownie pójdą mieszkańcy trzech gmin

W powiecie sokólskim do lokali wyborczych ponownie pójdą mieszkańcy trzech gmin

Dramatyczne sceny w Częstochowie. Maltańczyk zagryziony przez agresywnego psa

Dramatyczne sceny w Częstochowie. Maltańczyk zagryziony przez agresywnego psa