Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dron dostarczył zakupy na plażę w Warszawie. To pierwsza tego typu realizacja zamówienia w naszym kraju

Michał Mieszko Skorupka
Michał Mieszko Skorupka
Dron dostarczył zakupy na plażę w Warszawie. Pierwsze takie zamówienie w Polsce
Dron dostarczył zakupy na plażę w Warszawie. Pierwsze takie zamówienie w Polsce Materiały prasowe / Media Lite
Popularna sieć sklepów Żabka coraz śmielej sięga po innowacyjne rozwiązania, które mają ułatwić interakcję z klientami. Dowodem na to jest akcja, która została przeprowadzona w miniony weekend w Warszawie. Twórcy aplikacji Żabka Jush dostarczyli zakupy za pomocą drona. Sprzęt wylądował w tym celu na jednej ze stołecznych plaż. Była to pierwsza tego typu realizacja zamówienia w Polsce.

Pierwszy raz w Polsce usługa q-commerce wykorzystała drona do realizacji zamówienia. Urządzenie wyruszyło z magazynu na Powiślu i po krótkim locie wylądowało na plaży w Warszawie. Przeprowadzona akcja była związana z promocją dostaw w plener, które wraz z nastaniem cieplejszych dni wróciły do aplikacji.

W Grupie Żabka chętnie wspieramy inicjatywy, które opierają się na wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań. Robimy to poprzez Venture Studio, czyli jednostkę, która aktywnie poszukuje do współpracy firm technologicznych i startupów wspomagających transformację naszego ekosystemu convenience. Jednym z takich projektów są dostawy dronem, które jeszcze kilka lat temu były zaledwie kiełkującą ideą w głowach specjalistów od logistyki. Dzięki rozwojowi technologii możemy dzisiaj przeprowadzać akcje związane z innowacyjną dostawą, co jest nie tylko świetną promocją Żabki Jush, ale kładzie również podwaliny pod nowy kierunek rozwoju q-commerce w Polsce - mówi Karol Gajewicz, Head of Venture Studio w Żabka Future.

Dron dostarczył zamówienie nad Wisłę. Lot trwał niecałe 7 minut

W dostarczonym zamówieniu znajdowały się między innymi produkty marek własnych Żabki, takie jak soki Wycisk, płynne przekąski Foodini, croissant z Żabka Café, roślinny batonik Plant Hunter, a także świeże owoce. Cały lot trwał szybciej niż tradycyjne zamówienie. Zostało ono doręczone w niecałe 7 minut.

Akcja przeprowadzona przez Żabkę Jush miała na celu m.in. promocję usługi wśród osób szukających nowych rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie. Cała operacja była wspierana w mediach społecznościowych przez influencera Mikołaja Roznerskiego. To właśnie on dokonał premierowego zamówienia dronem.

Jesteśmy dumni ze współpracy z Żabką Jush. To kolejny test dronów w logistyce realizowany przez naszą Grupę, jednocześnie pierwsze dla sektora q-commerce. Bezzałogowce są świetnym narzędziem do transformacji procesów i całych sektorów. To właśnie wyznaczanie nowych horyzontów zastosowania dronów jest główną ideą przyświecającą nam w codziennej pracy - mówi Joanna Rutkowska, Dyrektor ds. Publicznych i Operacyjnych, Farada Group.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto