Lotnisko Ławica w Poznaniu dołączyło do grona placówek, które oferują swoim klientom możliwość skorzystania z unikalnej usługi - specjalnego paczkomatu przeznaczonego dla przedmiotów, które z różnych przyczyn nie mogą zostać przetransportowane na pokładzie samolotu. Jest to już czwarte lotnisko w Polsce, obok Warszawy, Wrocławia i Katowic, na którym Grupa InPost zdecydowała się uruchomić tę funkcjonalność.
Wojciech Kądziołka z biura prasowego grupy InPost szczegółowo wyjaśnia, jak działa ten system:
- Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić. Następnie pasażer w przygotowanym do tego miejscu będzie mógł zapakować przedmiot w karton o odpowiednim wymiarze i umieścić go w skrytce urządzenia Paczkomat(R). Przesyłkę nadaje się przez aplikację InPost Mobile. Paczkomat(R) na lotnisku umożliwia wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem pod wskazany adres. Po umieszczeniu przesyłki w urządzeniu, pasażer będzie mógł przejść kontrolę bezpieczeństwa.
Usługa ta jest odpowiedzią na potrzeby pasażerów, którzy dotąd stawali przed trudnym wyborem: wyrzucić wartościowy przedmiot lub zrezygnować z lotu.
Jak zaznacza Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost, oferowana usługa rozwiązuje częsty problem dotyczący konieczności wyrzucenia wartościowych przedmiotów, których nie można wnieść na pokład samolotu.
- Do funkcjonalności oferowanych na lotniskach w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu dołącza Poznań - tu też pasażerowie nie muszą się martwić, że utracą cenne przedmioty podczas kontroli bezpieczeństwa.
- podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.
Magdalena Pawelczyk, dyrektor marketingu i handlu Portu Lotniczego Poznań-Ławica cieszy się, że Ławica dołączyła do grona nielicznych lotnisk w Polsce dbających o przedmioty „nieloty".
- Jestem przekonana, że nowa usługa będzie nieocenionym wsparciem i spotka się z pozytywnym odbiorem naszych pasażerów
- wskazała.
Dzięki innowacyjnej usłudze InPost, pasażerowie mogą teraz w łatwy i bezproblemowy sposób wysyłać przedmioty, które nie mogą towarzyszyć im w podróży, nie martwiąc się o ich los. Jest to kolejny krok w kierunku poprawy doświadczeń podróżnych i dostosowania usług lotniskowych do współczesnych potrzeb klientów.
Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?