Awaria systemu ŚKUP
Do awarii systemu Śląskiej Karty Usług Publicznych doszło w nocy z wtorku na środę. W wyniku awarii nie działają: aplikacja mobilna ŚKUP, system informacji pasażerskiej i kasowniki w czytnikach kart znajdujące się w pojazdach ZTM. Obecnie prowadzone są prace w celu jak najszybszego przywrócenia działania systemu oraz ustalenia przyczyn awarii.
- Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu, będziemy informować o zmianach - czytamy w komunikacie GZM.
Co to znaczy dla pasażerów?
Awaria nie wpływa na działalność aplikacji zewnętrznych takich jak: SkyCash, mPay, Mobilet, zbiletem.pl i jakdojade.pl. Pasażerowie korzystający z linii ZTM nadal mogą skorzystać z tej możliwości lub zakupić tradycyjny bilet papierowy. Pasażer, który nie będzie mógł zakupić biletu, nie będzie obciążony dodatkową opłatą.
- Jeśli w trakcie podróży, ze względu na awarię pasażer nie będzie mógł kupić, czy potwierdzić w kasowniku swojego biletu, nie zostanie obciążony karami - mówi Łukasz Zych z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?