To świetna okazja, by zadać nurtujące Państwa pytania czy poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemów, zwłaszcza że w Malborku już dawno nie ma biura obsługi klienta. Tego typu dyżury Energa organizowała już w redakcjach w Słupsku, Koszalinie, Płocku, Grudziądzu i Toruniu i wszędzie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Niektóre sprawy - jak informuje - udawało się załatwić podczas dyżuru.
Klientów Energi do redakcji „Dziennika Bałtyckiego” zapraszamy 20 października w godz. 12.30-14. Nasza siedziba mieści się przy ul. Kościuszki 5A, w budynku na tyłach Centrum Handlowego Jagiełło.
Można również zadzwonić w tych godzinach pod numer 797 001 062 i przez telefon porozmawiać z ekspertami (pod warunkiem, że w tym czasie nie będą zajęci udzielaniem porad na miejscu) lub po prostu napisać na adres e-mail [email protected] - pytania przekażemy, a odpowiedzi (oczywiście bez ujawniania danych osobowych) opublikujemy w "Dzienniku Malborskim".
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?