Do zdarzenia doszło w niedzielę, 10 lipca 2022 roku, kiedy to biuro obsługi reklamacji bagażowej wezwało na swoje stanowisko patrol straży granicznej do agresywnie zachowującego się pasażera, który po przylocie do Gdańska nie krył niezadowolenia ze stanu swojego bagażu.
- Otrzymaliśmy zgłoszenie, że jeden z pasażerów jest agresywny wobec obsługi biura reklamacji bagażowej, ubliża i wykrzykuje wulgaryzmy - informuje kmdr ppor. SG Andrzej Juźwiak, rzecznik prasowy Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku. - Na miejsce został skierowany patrol z Zespołu Interwencji Specjalnych Straży Granicznej, który pouczył mężczyznę o konieczności zachowania się zgodnego z prawem. Dalsze czynności przeprowadzono w pomieszczeniu służbowym Straży Granicznej.
Jak informuje Morski Oddział Straży Granicznej, podróżny tłumaczył, że odebrał uszkodzony bagaż z taśmy i dlatego się zdenerwował.
- 31-latek został poddany badaniu na zawartość alkoholu, miał prawie 1,8 promila - dodaje kmdr ppor. SG Andrzej Juźwiak. - Strażnicy graniczni zaproponowali mu mandat w wysokości 500 zł, ponieważ nie potrafił określić, czy go przyjmuje, ostatecznie Straż Graniczna skieruje do sądu wniosek o ukaranie agresywnego pasażera.
Potężne ulewy i gradobicia. Strażacy walczyli żywiołem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?