Koronawirus. Żabka zmienia zasady w usługach pocztowych
Sieć sklepów Żabka na bieżąco reaguje na rozwój epidemii koronawirusa. W punktach handlowych pojawiają się jednorazowe rękawiczki i płyn dezynfekujący dla klientów, a kasjerom zapewniono ochronę w postaci przezroczystej pleksi przy stanowiskach pracy. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie nowych zasad w procesie nadawania oraz odbierania przesyłek kurierskich. Odtąd klienci nie będą musieli składać odręcznych podpisów na listach przewozowych ani urządzeniach mobilnych. Wszystko, aby ograniczyć kontakt pomiędzy pracownikami, klientami i kurierami. Jednocześnie przedsiębiorstwo zachęca, aby z usług kurierskich korzystać wyłącznie przy okazji niezbędnych zakupów.
Jak tłumaczy Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju usług w sieci Żabka - usługa nadawania i odbioru paczek jest bardzo popularna, dlatego mimo wyjątkowych okoliczności wciąż będzie dostępna. Tomaszewski zaznacza jednak, że proces ten będzie odbywał się z zachowaniem wzmożonych zasad bezpieczeństwa.
Dodatkowe środki ostrożności zastosowano również w firmach kurierskich. Maciej Dudek z sieci DHL przekazał, że wszystkie jednostki operacyjne oraz kurierzy zostali wyposażeni w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące. Pracownicy poddawani są także pomiarom temperatury za pomocą bezdotykowych termometrów. - Wprowadziliśmy także nowe rozwiązania prewencyjne – mobilne dystrybutory wody do samochodów kurierskich służące do mycia rąk, również w trasie - wyjaśnia Dudek.
Zobaczcie też:
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?