- Po ponad 20 latach działalności, z uwagi na przedłużającą się ciężką chorobę właściciela firmy bezpośrednio prowadzącego operacyjną pracę Biura Podróży MALTUR oraz na pogarszającą się sytuację finansową i coraz mniejszą sprzedaż imprez turystycznych, zmuszeni jesteśmy do podjęcia najtrudniejszej w naszym życiu decyzji. Nasze biuro było dla nas czymś dużo więcej niż tylko miejscem pracy. Wielu naszych klientów znamy osobiście, przez wiele lat wspólnie planowaliśmy ich wypoczynek oraz wspólnie przeżywaliśmy wyjazdy w odległe zakątki Polski i świata – czytamy we wspólnym oświadczeniu właściciela firmy i pracowników biura.
Sprawa jest znana służbom marszałka województwa pomorskiego.
- Biuro Podróży informuje na swojej stronie, że o sytuacji został poinformowany Marszałek Województwa Pomorskiego, natomiast oświadczenie o niewypłacalności biura jeszcze do Urzędu Marszałkowskiego nie dotarło. Wobec tego nie posiadamy szczegółowych informacji o niezrealizowanych lub przerwanych wycieczkach – pisze w komunikacie Michał Piotrowski, rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego.
Z opublikowanego oświadczenia wynika też, że MALTUR odprowadzał składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, który stanowi gwarancję zwrotu wpłat dla klientów w przypadku wyczerpania się kwot ubezpieczenia.
Urząd Marszałkowski podpowiada, że klienci, którzy zarezerwowali miejsca na odwołanych wyjazdach powinni zgłaszać się do:
SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa
tel.: 0-22 50-56-508,
fax: 0-22 50-56-444,
e-mail: [email protected]
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?