Ranking powstał na zlecenie jednego z ogólnopolskich wydawców i był wykonany przez instytut badania opinii publicznej GfK Polonia. Hasło promocyjne Malborka otrzymało 15 proc. głosów respondentów. Wyżej ocenione zostały hasła: „Mazury - cud natury” - 26 proc., „Zakopane - najbliżej Tatr” - 21 proc., „Gdańsk - morze możliwości” - 18 proc., „Magiczny Kraków” oraz „Sopot - kurort pełen życia” - oba po 17 proc. głosów.
Osoby, które wzięły udział w badaniu, mogły głosować na 50 sloganów promocyjnych.
Hasło „Malbork - jeden dzień to za mało” jest wykorzystywane przez Malbork Welcome Center przy tworzeniu spotów reklamowych emitowanych w regionalnych i ogólnopolskich mediach oraz na materiałach promocyjnych miasta.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?