Jak informuje malborski magistrat, nowy spot to krótkie historie pobytu młodzieży, seniorów i rodziny.
- Jestem przekonana, że do Malborka warto przyjechać na dłużej niż tylko na jeden dzień. Mam nadzieję, że nowy film promocyjny zachęci turystów do skorzystania z innych atrakcji niż tylko zamek, który jest niewątpliwie naszą perełką i głównym punktem przyciągającym odwiedzających. Ale Malbork ma do zaoferowania dużo więcej, zarówno dla osób młodych, jak i rodzin oraz seniorów - zapewnia Katarzyna Mowińska, Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą.
W rolę turystów wcielili się jako wolontariusze mieszkańcy miasta i osoby w nim działające.
- Chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy zgodzili się zupełnie bezinteresownie wziąć udział w kilkudniowych nagraniach. Cieszę się, że im również zależy na promocji naszego miasta. To pokazuje, jaki potencjał mamy w Malborku. Skoro im się podoba, na pewno spodoba się również turystom - dodaje Katarzyna Mowińska.
„Reklamówka” została zrealizowana przez Roberta Bychowskiego z malborskiej firmy Spotsky.
Obejrzyj nowy spot promocyjny miasta:
To tylko jeden z elementów kampanii, na którą Urząd Miasta Malborka jako zwycięzca konkursu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej otrzymał dofinansowanie w wysokości 20 tys. zł. Miejska oferta promowana będzie poprzez "publikacje drukowane, innowacyjne działania w blogosferze, mediach społecznościowych i w Internecie".
- Najważniejszym elementem będzie wydanie przewodnika turystycznego pt. „Ruszaj w drogę na Malbork i Żuławy” autorstwa Kasi i Macieja Marczewskich z Fundacji Ruszaj w Drogę! - doświadczonych autorów przewodników, którzy każdego roku pomagają milionowi turystów w zaplanowaniu udanych wycieczek po Polsce – informuje Urząd Miasta Malborka.
WARTO WIEDZIEĆ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?