30-sekundową reklamę obejrzą widzowie TVP (z oddziałów: Gdańsk, Poznań, Wrocław, Katowice i Bydgoszcz) oraz TVN 24.
- Filmowi promocyjnemu przyświeca hasło promocyjne miasta "Malbork - jeden dzień to za mało", które zachęca oglądających go do odwiedzenia miasta w weekend lub po prostu w trzy dni - informuje Magdalena Marszałkowska, dyrektor Malbork Welcome Center. - W spocie są jakby trzy odsłony. Ekran jest podzielony na trzy części, w każdej można zobaczyć inne atrakcje miasta. Ideą jest przekaz, że Malbork to nie tylko trzygodzinne zwiedzanie zamku, ale również inne zabytki, wiele ciekawych atrakcji rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych.
Najwięcej razy - 103 - spot zostanie wyemitowany przez oddziały terenowe telewizji publicznej. Na antenie TVN 24 pojawi się 14-krotnie. Koszt emisji filmu wynosi w sumie 50 tys. zł. Przypomnijmy, że podobna akcja miała miejsce w ub. roku, kiedy to Urząd Miasta wykupił czas antenowy na spot dziękujący turystom za przybycie do Malborka. Za produkcję tamtego spotu, obecnie wyświetlanego filmiku, a także 3-minutowego materiału, który ma być wykorzystywany m.in. na targach turystycznych, UM zapłacił 10 tys. zł.
Zapraszamy do obejrzenia spotów promocyjnych
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?