„Rynek Kolejowy” opisał sytuację dotyczącą pociągu TLK Biebrza relacji Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia, który powinien zatrzymać się w peronie stacji Malbork o godzinie 8.59. Wjechał jednak na tor nr 7, przy którym nie ma peronu. Portal poprosił o komentarz PKP Intercity oraz PKP PLK.
Obie spółki odpowiedziały, że wyjaśnieniem sprawy zajmie się specjalnie w tym celu powołana komisja.
- Komisja ustali, dlaczego 25 sierpnia o godzinie 9.00 pociąg PKP Intercity relacji Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia na stacji Malbork został przyjęty na tor bez krawędzi peronowej. Nie było zagrożenia dla pasażerów. Jazda pociągu odbywała się na sygnał zezwalający na semaforze. Za zgodą komisji pociąg został przestawiony na tor z dostępną krawędzią peronową – odpowiedziały „Rynkowi Kolejowemu” biuro prasowe PKP PLK.
Ze stacji w Malborku skład wyjechał o godz. 9.21. „Peelka” poinformowała, że zdarzenie nie miało wpływu na ruch pociągów na stacji.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?