– Mając na uwadze dobro i bezpieczeństwo uczniów dyrektorzy we współpracy z nauczycielami stworzyli tygodniowy zakres materiału dla poszczególnych klas, uwzględniając m.in. równomierne obciążenie ucznia zajęciami w danym dniu, zróżnicowanie tych zajęć czy możliwości psychofizyczne ucznia – informuje rypiński magistrat.
Materiał został odpowiednio zmodyfikowany oraz dostosowany do potrzeb uczniów. Z wykorzystaniem komunikatorów, grup społecznościowych, poczty elektronicznej, platform edukacyjnych oraz dziennika elektronicznego dyrektorzy określili formy kontaktu czy konsultacji nauczyciela z rodzicami i uczniami.
– Tworząc możliwość nauki zdalnej, zdajemy sobie sprawę, iż taka formy przekazu nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z nauczycielem. W przypadku przedszkoli i uczniów klas I-III szkoły podstawowej nauczyciele poinformują rodziców o dostępnych materiałach, a także możliwych sposobach i formach ich realizacji przez dziecko w domu – dodaje w komunikacie do mieszkańców magistrat. – Czas, w którym jesteśmy, wymaga od nas wszystkich pełnej mobilizacji i współpracy. Rodziców prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Zdajemy sobie sprawę z tego, ile trudu wkładają oni w wychowywanie i edukację swoich dzieci, szczególnie teraz, kiedy wielu z nich łączy swoją pracę zawodową ze wsparciem dzieci w zdalnej nauce.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?