To dzieje się z organizmem, gdy jesz ogórki kiszone. Te osoby powinny włączyć ogórki do diety

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
Sezon na krajowe ogórki gruntowe trwa. Największą popularnością cieszą się ogórki małosolne i ogórki kiszone.

Ogórki kiszone są bogate w wiele korzystnych dla zdrowia składników odżywczych. Dodatkowo to przekąska niskokaloryczna (w 100 gramach ogórków kiszonych jest tylko 11 kcal), zawierająca mało tłuszczu i dużą ilość błonnika. Ogórki kiszone mają dobroczynny wpływ na nasz organizm. Pomagają w wielu dolegliwościach i warto je jeść - szczególnie samodzielnie przyrządzone.

Ogórki kiszone mają pozytywny wpływ na układ pokarmowy, obniżają poziom cholesterolu we krwi, wspomagają odporność i są bogatym źródłem witamin oraz mikro- i makroelementów.

Kto szczególnie powinien włączyć ogórki kiszone do swojej diety! Zobacz na kolejnych slajdach >>>>>
Sezon na krajowe ogórki gruntowe trwa. Największą popularnością cieszą się ogórki małosolne i ogórki kiszone. Ogórki kiszone są bogate w wiele korzystnych dla zdrowia składników odżywczych. Dodatkowo to przekąska niskokaloryczna (w 100 gramach ogórków kiszonych jest tylko 11 kcal), zawierająca mało tłuszczu i dużą ilość błonnika. Ogórki kiszone mają dobroczynny wpływ na nasz organizm. Pomagają w wielu dolegliwościach i warto je jeść - szczególnie samodzielnie przyrządzone. Ogórki kiszone mają pozytywny wpływ na układ pokarmowy, obniżają poziom cholesterolu we krwi, wspomagają odporność i są bogatym źródłem witamin oraz mikro- i makroelementów. Kto szczególnie powinien włączyć ogórki kiszone do swojej diety! Zobacz na kolejnych slajdach >>>>>pixabay.com
Udostępnij:
Sezon na krajowe ogórki gruntowe trwa. Największą popularnością cieszą się ogórki małosolne i ogórki kiszone. Jak się okazuje, warto jeść ogórki kiszone i w ogóle kiszonki, ponieważ mają one bardzo dobry wpływ na zdrowie i samopoczucie. Kto szczególnie powinien włączyć ogórki kiszone do swojej diety? Zobacz!

Smaki Pomorza i Kujaw - sezon 3, odcinek 15

Ogórki kiszone - właściwości

Ogórki kiszone powinny gościć w naszej diecie przez cały rok. Są bogate w wiele korzystnych dla zdrowia składników odżywczych. Dodatkowo to przekąska niskokaloryczna (w 100 gramach ogórków kiszonych jest tylko 11 kcal), zawierająca mało tłuszczu i dużą ilość błonnika. Ogórki kiszone mają dobroczynny wpływ na nasz organizm. Pomagają w wielu dolegliwościach i warto je jeść - szczególnie samodzielnie przyrządzone.

To Cię może też zainteresować

Jeśli masz te objawy - koniecznie jedz ogórki kiszone!

Ogórki kiszone mają pozytywny wpływ na układ pokarmowy, obniżają poziom cholesterolu we krwi, wspomagają odporność i są bogatym źródłem witamin oraz mikro- i makroelementów.

W takich sytuacjach warto jeść ogórki kiszone. Kto powinien włączyć je do diety?

Choć w Polsce ogórki kiszone są niezwykle popularne, to nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jakie niesamowite właściwości posiadają.

Kiedy powinniśmy jeść dużo ogórków kiszonych? W jaki sposób ogórki kiszone wpływają na organizm? Zobacz koniecznie w naszej galerii:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Materiał oryginalny: To dzieje się z organizmem, gdy jesz ogórki kiszone. Te osoby powinny włączyć ogórki do diety - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie