18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Malbork: Kampania "Z kurczakiem przez wieki" zainaugurowana przy zamku

(RK)
W środę (2 maja) przy zamku w Malborku odbył się festyn dla mieszkańców i turystów „Schudnij z kurczakiem". W ten sposób zainaugurowana została kampania informacyjna pt. „Z Kurczakiem przez wieki”, która ma zachęcić Polaków, by spożywali więcej mięsa drobiowego od rodzimych producentów.

Kampania promocyjna pt. „Z Kurczakiem przez wieki” jest organizowana przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu i finansowana przez Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego. Ma na celu propagowanie drobiu jako podstawy zdrowej diety oraz smacznych, wartościowych potraw.

- To pierwsza tak duża kampania promocyjna prowadzona przez naszą organizację. Jesteśmy przekonani, że intensywne działania, skierowane przede wszystkim do polskich rodzin, przyczynią się do wzrostu świadomości konsumentów i wybierania mięsa drobiowego jako podstawy zdrowej diety - mówiła Aldona Łoś, pełnomocnik zarządu działającego społecznie Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu, podczas konferencji prasowej, która odbyła się 2 maja w zamku.

Podczas festynu można było m.in. spróbować potraw z drobiu przygotowanych przez kucharzy z Pomorskiej Akademii Kulinarnej, zbadać sobie strukturę ciała (np. sprawdzić zawartość wody w organizmie, ustalić, czy ma się niedowagę, czy nadwagę). Można też było skorzystać z porad dietetyka i wziąć udział we wspólnych ćwiczeniach. Naprzeciwko wejścia głównego do zamku stanęła wystawa drobiu ozdobnego.

Dlaczego wybrano zamek na inaugurację kampanii?
- To jedyne takie miejsce w Europie, a może i na świecie - wyjaśniała Aldona Łoś.

Kolejnym punktem ogólnopolskiej kampanii będzie konferencja popularno-naukowa pt. „Kurczak w literaturze, nauce i sztuce”, która odbędzie się 5 maja w Nałęczowie.
Ważnym elementem promocji są spoty reklamowe emitowane na antenach regionalnych TVP. Można je było zobaczyć w kwietniu, kolejne reklamy telewizyjne pojawią się w czerwcu. W sumie będzie to 800 spotów.

Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego dysponuje rocznym budżetem w wys. ponad 7 mln zł. Pieniądze pochodzą z obowiązkowych składek od członków PZZHiPD, które w rzeczywistości są parapodatkiem nałożonym ustawowo.

- Producenci mięsa drobiowego codziennie wspierają fundusz, dlatego właściwe wykorzystanie tych środków jest niezwykle istotne dla całej branży spożywczej – powiedział Andrzej Danielak, prezes związku, i dodawał, że na tej jednej akcji promocyjnej na pewno się nie skończy.

od 12 lat
Wideo

echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Malbork: Kampania "Z kurczakiem przez wieki" zainaugurowana przy zamku - Malbork Nasze Miasto

Wróć na malbork.naszemiasto.pl Nasze Miasto