Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- prowadzenie spraw administracyjnych realizowanych w referacie,
- planowanie i realizowanie zakupu materiałów biurowych, eksploatacyjnych, środków czystości i wyposażenia, prowadzenie ewidencji wyposażenia urzędu,
- prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej eksploatacji maszyn i urządzeń,
- prowadzenie spraw z zakresu zdrowia i spraw społecznych,
- planowanie i organizowanie zakupów do 14 tys. euro.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracja lub prawo,
- minimum roczny staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego
- doświadczenie w zamówieniach publicznych do 14 tys. euro,
- obsługa komputera, pakietu MS Office, drukarek, kserokopiarek, faxu,
- znajomość Ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy prawo zamówień publicznych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, cieszyć się nieposzlakowaną opinią, posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
- kursy oraz szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość programów prawniczych.
Ze szczegółami konkursu można się zapoznać TUTAJ
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?